Vilkår og betingelser

Vi reparerer alltid enheten din så raskt som mulig, vanligvis innen 30-60 minutter, men noen ganger kan det ta lengre tid på grunn av for eksempel en ekstra del som er nødvendig, eller andre skader som er lagt til. Vi vil selvfølgelig alltid holde deg orientert om dette.
Reparasjons prisene inkluderer delen, installasjonen og moms.
Vi gir 6 måneders garanti på utskiftede deler og reparasjoner. Mangler som oppstår etter reparasjon eller gjennom bruk er ikke inkludert, for eksempel: riper, fallskader, vannskader, bøyningsskader, trykkskader.
Hvis det er nødvendig å bytte ut en ekstra del for å utføre reparasjonen riktig, vil vi først diskutere dette med deg, inkludert merkostnadene.
Hvis det viser seg umulig å utføre reparasjonen, forbeholder vi oss retten til å returnere enheten uten reparasjon.
Hvis enheten fortsatt er under produsentens garanti, blir denne garantien ugyldig under reparasjon.
Vi trenger full tilgang til enheten din for diagnose og testing. Derfor må låsene som PIN-koder osv. Fjernes eller noteres på registreringsskjemaet.
Med de fleste maskinvarereparasjoner som skjerm / batteri, mister du ikke dataene dine. Men for å beskytte dine personopplysninger så godt som mulig, er det lurt at du selv tar en sikkerhetskopi på forhånd. I noen tilfeller kan det hende at enheten må tilbakestilles til fabrikkinnstillingene. Da kan vi dessverre ikke forhindre at dataene dine blir slettet. Bergen Mobil Fiks AS er ikke ansvarlig for tap av data.
Vi reparerer enheten din med største forsiktighet. Andre ødelagte deler som ikke repareres, kan bli mer skadet ved reparasjon. Bergen Mobil Fiks AS er ikke ansvarlig for dette. Ikke engang for små riper som oppstår fordi vi begynte å jobbe med enheten din. Vi kan ikke garantere at enheten din fortsatt vil være fullstendig støv- og vannavstøtende etter reparasjon.
Hvis du ikke leverer den forespurte informasjonen riktig eller fullstendig, har Bergen Mobil Fiks AS rett til ikke å behandle søknaden eller å kreve merkostnader. Vi vil selvfølgelig først prøve å finne ut de riktige dataene, så du må vente lenger på enheten din.
Når du åpner enheten for reparasjon, må Bergen Mobil Fiks AS fjerne alt tilbehør som allerede er limt inn på skjermen. Vi kan dessverre ikke erstatte den.
Hvis det ser ut til at produktets serienummer er i en database med stjålne eller manglende produkter, forbeholder vi oss retten til ikke å behandle enheten.
Vi har rett til å belaste (reparere) kostnadene 100% på deg. Vi har plikt til å rapportere til politiet.
Å ta inn reparasjoner (med eller uten avtale)
Betaling kan gjøres når du returnerer enheten din til Bergen Mobil Fiks AS via kort eller vipps eller faktura vist du har et AS. Vi kan ikke reparere enheten din uten betaling. Hvis du ikke kommer for å hente enheten din innen tre måneder, antar vi at du gir opp enheten din og overfører eierskapet til Bergen Mobil Fiks AS.
Reparasjoner sendt med posten
Etter å ha mottatt enheten din, kontrollerer vi først om den angitte skaden tilsvarer den faktiske skaden på enheten. Etter dette begynner vi å reparere enheten din. Etter at dette er gjort, vil vi sende deg en betalingslenke som du kan betale via vipps, kredittkort , izeetle eller PayPal. Hvis skaden som er indikert av deg ikke tilsvarer den faktiske skaden på enheten, er det mulig at den totale reparasjonsprisen kan avvike fra den du tidligere har kjent. Hvis du ikke betaler innen 3 måneder, antar vi at du gir opp enheten din og overfører eierskapet til Bergen Mobil Fiks AS.
Bare hvis du betaler før kl. 15, kan vi sende den reparerte enheten med posten samme arbeidsdag.
Enheten din skal være beskyttet og forsvarlig pakket før forsendelse, og merkes i samsvar med kravene i leveringsinstruksjonene. Du vil motta forsendelsesinstruksjonene etter registrering. Vi er ikke ansvarlig for tap av enheten din eller skade påført enheten din under forsendelse.
Du må oppbevare forsendelseskvitteringen du mottar når du leverer enheten din i en pakkeforretning (Posten, GLS, DHL, UPS, DPD, Bring, postnord) i ditt område til du har mottatt en bekreftelse på mottakelse fra oss. Du kan bruke denne fraktkvitteringen til å spore pakken din selv. Så snart vi bekrefter mottakelsen, har enheten faktisk kommet.
Leveringsstedet er adressen du oppga til oss. Vi er ikke ansvarlig for feil i leveransen hvis du ikke har skrevet inn denne informasjonen riktig.
Tilbehør skal ikke sendes med enheten som skal repareres. Vi er ikke ansvarlig for tap av dette tilbehøret. Så ikke glem å fjerne deksel, SIM-kortet og minnekortet

Hei. Vi er stengt for ferie 22-28 juli, men vi åpner som normalt igjen 29 juli.

Hvordan vil du fortsette
Legg til reparasjon

Eller

* Du kan endre reparsjons type ved en senere anledning

Handlevogn
0